zaterdag 7 september 2013

Servies voor mijn winkelkast

Ik moest nog steeds mijn winkelkast vullen. En wilde ik een mooie servies hebben. Ik was op zoek naar een Riverdale of Riviera maison servies. Dus dat stond op mijn lijstje om het binnenkort aan te schaffen. Het is duur servies. Maar ik dacht als ik mezelf een keer wil verwennen koop ik het toch gewoon.

Maar ik was weer eens naar de Action gegaan. En toen zag ik dit servies staan. Toen dacht ik, zal ik gewoon dit servies gaan kopen?  Het kan heel lang duren voordat ik het andere servies ga kopen. En een lege kast is ook niet mooi. Ze hadden er jammer genoeg geen borden van. Heb namelijk een mooie bordenrek op het oog voor in mijn kast. Die staat ook nog op mijn lijstje om te kopen.


3 opmerkingen:

Soraya zei

ziet er mooi ui! ik heb ook regelmatig bij dit servies staan kijken

Landelijkehuisstijl zei

Bedankt Soraya. Ben heel blij met je reacties. Dus blijf reageren, want dat motiveert me om door te bloggen.

Soraya zei

graag gedaan hoor.. ik moet jou juist bedanken voor je blog, want ik vind het super leuk om te lezen en al je foto's te zien!!
Ik hoop dat er meer mensen gaan reageren, maar sowieso zal ik je blog blijven bezoeken inshallah!!