vrijdag 25 oktober 2013

Wat vinden jullie van mijn salontafel

Wat vinden jullie van mijn nieuwe nieuwe salontafel?

Een tijd terug heb ik het gehad over mijn salontafel. Ik vond hem te groot. Nu had ik in de winkel een mooie tafel gezien van Riverdale. Eem simpele ronde tafel in het wit met krijtverf behandeld. Toen dacht ik, dat kan ik ook. Dus ik ben naar de kringloop geweest en heb een tafel gekocht voor 15 euro.  Een mooie ronde tafel met een mooie poot. Bij de praxis had ik krijtverf gekocht.
Het was vorige week mooi weer. Dus ik heb de tafel in de tuin geschuurd met de schuurmachine. Maar het krijtverf wilde niet goed pakken. Het was waterig. Mijn man gaf aan dat het me niet ging lukken en dat ik zijdeglans verf moest gebruiken. Maar ik wilde een matte kleur en ben eigenwijs. Dus ik wilde een krijtverf effect. Ik had ook nog acrylverf van de Action. Dat ging beter. Alleen die liet ook nog strepen achter. De verf droogt wel snel op. Uit eindelijk zijn het drie lagen verf geworden. En het blad van de tafel is niet glad. Ik heb mijn twijfels nog over de tafel. Maar ik heb wel al diverse complimenten gehad. Wat vinden jullie van de tafel?







Geen opmerkingen: