zondag 17 november 2013

Etagiere van Riverdale

 
 
Ik heb me weer eens verwend met een etagiere van Riverdale. Ook deze had ik een tijdje op het oog en vond hem prijzig. Maar nu was het sticker plakken bij Intratuin en dan krijg je 25% korting. Met de stickers op zak ben ik wezen kijken. En uit eindelijk heb ik hem dan toch meenomen.

Bij de Blokker hebben ze momenteel ook een etagiere te koop die er veel op lijkt. Hij is maar 9,95 euro. Maar ik ben toch voor de Riverdale gegaan. En heb me weer voor genomen om de komende tijd niets te kopen. In de uitverkoop mag ik weer wat kopen.

Ik heb de etagiere in de woonkamer staan op een krukje en moet nog verzinnen wat ik er op ga zetten. Op een mooi laag kastje zou hij ook mooi staan en ben dus nog steeds op zoek naar het kastje.

Geen opmerkingen: