maandag 10 februari 2014

Verfpotten van Riviera Maison

Een aantal weken terug hadden we een folder van Intratuin. Ze hadden van alles en nog wat afgeprijsd. Op vrijdagochtend ga ik meestal alleen op pad. De kinderen zitten dan op school. En dan ga ik overal rond neuzen. Dus ik was wel van plan om naar Intratuin te gaan, maar er kwam van alles en nog wat tussen. Dus ik ging twee weken later. Ze hadden van alles en nog wat afgeprijsd waaronder ook van Riverdale en Riviera Maison. En deze verfpotten waren dus ook 50% afgeprijsd. Ik heb lang getreuzeld in de winkel of ik ze wel of niet zou meenemen. Het was toch 50 euro voor twee verfpotten. Ik heb ze uit eindelijk meegenomen met de gedachte van ik mag mezelf ook wel eens verwennen. Alleen die smoes gebruik ik de laatste tijd te vaak.

Thuis aangekomen heb ik ze een mooi plekje gegeven op de aanrecht in een hoekje. Dat hoekje is niet altijd watervrij en deze potten kunnen tegen het water. Dus een leeg hoekje plekje opgevuld met iets moois.




Geen opmerkingen: