dinsdag 6 augustus 2013

Eettafel wit geverfd

Hier in Zeeland hebben we niet zoveel winkels met meubels. Dus we hebben hier geen uitgebreide keus. Ik kon niet echt een mooie stevige tafel vinden in mijn prijsklasse. Ik had al allerlei blogs gelezen over het restylen van meubels. Verven is niet mijn sterkste kant. Maar ik dacht wat een ander kan, kan ik ook. En ik had toch niets te verliezen. De eettafel zou anders voor een prikje zijn verkocht, terwijl het een mooie stevige tafel is. Dus ik heb hem geschuurd met een schuurmachine en in de grondverf gezet. Daarna heb ik hem in de  kleur zijdeglans ivoorwit van Flexa geverfd. Het resultaat mag er zijn. Ben dik tevreden. Ik heb zo'n plastice dikke laag (van de turkse winkel) op de tafel. De kinderen kunnen dan gewoon knutselen op de tafel zonder het tafelblad te krassen.


Geen opmerkingen: