vrijdag 2 augustus 2013

Kussens van Riviera Maison gekocht via marktplaats maar niet ontvangen

Riviera Maison heeft altijd mooie kussens. Maar ze zijn ongeveer 50 euro per kussen. Maar nu kwam ik ze op marktplaats tegen. Helemaal nieuw en 3 stuks in de kleur bruin. Prijskaartjes hangen er nog aan. Ik heb 40 euro overgemaakt naar mevrouw maar nog niets ontvangen. En nu heeft ze al haar advertenties verwijderd. Mail haar telkens of ze het heeft verstuurd. Nu heb ik er wel gevonden op Facebook. Schijnbaar heeft ze haar echte naam gebruikt.  Haar verhaal klopt wel. ze zei dat ze twee dagen in Belgie was geweest. En volgens Facebook  is ze er wel geweest. Mocht ik de kussens niet ontvangen, dan ga ik dreigen met plaatsen van een berichtje op Facebook. Lang leve de Facebook. Verhaal wordt vervolgd.


Geen opmerkingen: