zondag 28 juli 2013

De leren bank waarmee het begon


Het begon allemaal met de leren hoekbank. In de winkel zag hij er kleiner uit. De bank ging heel moeilijk naar binnen. Uiteindelijk is het wel gelukt met een beetje schade aan de bank. Ik heb zitten stressen maar het is gelukt en hij staat er. Toen vond ik hem te groot. Ik heb geen grote woonkamer. De woonkamer is ongeveer 7 meter lang en de voorkant is 4 meter breed en de achterkant is 3 meter breed. Volgens mijn zus viel de grootte wel mee. Maar ben er heel blij mee. Zowel manlief als ik kunnen languit op de bank liggen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oei, die is wel heek erg geel.....kleurt niet echt in het geheel, ook doet hij erg oubollig aan, zo vanuit de kringloop zeg maar. ... niet echt landelijk ofzo.... sorry.... ik zou echt interieur advies nemen

Anoniem zei

Ja inderdaad zou interieur advies niet zo raar bij je zijn.het is het echt niet helemaal. Of je moet je naar veranderen, want ik heb niet echt een landelijk gevoel met al die action spulletje. Voor een fijn warm landelijk gevoel zou ik eerst de basis aan pakken. vloer, muren, gordijnen, deuren. Vooral die tegelvloer, echt zo niet landelijk. Gebruik van mooie echte materialen zoals hout en steen. Dan kleuren goed op elkaar afstemmen en oppassen met al die goedkope action prullaria. Leuke oude gebruikte verweerde voorwerpen, etc. Kijk anders even via afbeeldingen op Google bij landelijke inrichting. .. dat is dit totaal niet.

Landelijkehuisstijl zei

Ik ben tevreden met de bank. We hebben geregeld bezoek. En losse stoelen en krukken werkt ook niet altijd. Hij is niet geel. Meer beige van kleuren. Smaken kunnen verschillen.