maandag 29 juli 2013

Grote voorraadpotten voor decoratie voor het keukenraam

Vorige jaar was ik op zoek naar van die grote voorraadpotten om ze neer te zetten op mijn aanrecht voor het keukenraam. Alleen zag ze bij Intratuin maar daar waren ze vrij prijzig. En nu had ik ze een paar weken terug bij Blokker gezien. Alleen ze waren 15 euro per stuk. Ik dacht die ga ik binnenkort halen. En elke week liep ik de Blokker binnen als ik in de stad was maar ik nam ze niet mee. Ik stelde het telkens uit. Er zijn volgens mij meer vrouwen die hier last van hebben. Dus uitstellen van aankopen en de producten wel wekelijks bezoeken. Of ben ik de enige. Maar afgelopen zaterdag was het zover. Ik heb de voorraadpotten gekocht (twee zelfs). Spijt dat ik ze gekocht heb, heb ik niet. Ze staan heel mooi voor het keukenraampje op mijn aanrecht. Ze zijn trouwens superhandig. Want die deksels zitten goed vast. Dus er komt niet veel lucht bij. Handig om koekjes, muffins en broodjes te bewaren.


4 opmerkingen:

marian zei

Super leuk !!!
Wil eens op hun site kijken .Kan niet naar winkel ,ivm ziekte ..

Gr van mij

Landelijke stijl en inrichting zei

Ik heb voor je gekeken. Ga naar www.blokker.nl , dan naar Koken&Tafelen., kies dan Opbergen & Bewaren. Hij staat p blad 7.

House of Blessings zei

die heb ik ook.
Moest zo lachen om jouw post want ook IK was op slag verliefd maar schrok vd prijs en elke x er langs lopen en kijke en toch niet kopen.
Maar op 1 dag dacht ik..dit is nieuw binnen dus afgeprijsd wordt het niet en zoveel stuks liggen er niet straks wacht ik te lang en zijn ze uitverkocht.. TIS NU OF NOOIT..hahahah...heb toen gewoon 1 gekocht. Prokt heel mooi op mijn aanrecht, ik doe er mijn uien en knoflook in aangezien ik die vaak gebruik.

leuke blog heb je, ik zal je volgen.

groetjes

ps: kijk ook n x op mijn blog:
houseblessings.wordpress.com

Landelijke stijl en inrichting zei

Hannah,

Mooi om te horen dat ik niet de enige ben die zo kan twijfelen. Ben blij dat ik eindelijk een vaste volger heb. Alleen ik zie nog niets. Ik moet nog zoveel leren. Ik ga gelijk je blog bekijken.