zaterdag 27 juli 2013

Wie ben ik en waarom begin ik met bloggen

Hallo allemaal,

Allereerst zal ik mij voorstellen. Ik ben 37 jaar en moeder van 3 kinderen. Verder werk ik 28 uur per week op de financiële afdeling van een organisatie. De laatste tijd heb ik een landelijke stijl tik/verslaving. Het begon met een bankstel en intussen heb ik allemaal nieuwe meubels in mijn woonkamers. Ik geniet van het decoreren van mijn huis en doe allerlei ideeën op met shoppen en andere blogs bekijken. Zodra ik iets heb gekocht of opnieuw heb ingericht dan whatsapp ik foto's naar mijn zus. Maar ik wil het met meer mensen delen. Vandaar dat ik een poging doe om te bloggen. Schrijven is niet mijn sterkste kant, maar misschien onderschat ik mezelf. Ik wil gewoon genieten en andere mensen ook blij maken vandaar mijn blog. Dus volg mijn blog en maak mij happy.


6 opmerkingen:

saida zei

hoi mijn naam is saida

ik hou zelf ook van landelijke en van inrichten .ga zo door een leuke blog

Landelijke stijl en inrichting zei

Bedankt Saida. Ik ga zeker nog door. Ik heb nog zoveel ideeën die ik met jullie wil delen.

Soraya zei

Nou ik heb alle artikels van je blog gelezen en ik vind het super leuk!! Je hebt een goeie smaak!! Mag ik vragen van welke blogs of sites je jouw inspiratie haalt. Ik ben nu ook een deel van het huis opnieuw aan het inrichten dus ik kan wel tips gebruiken.

Soraya zei

en ik weet niet of je er iets aan kan doen, maar ik denk dat weinig mensen reageren omdat je elke keer weer een code moet overtikken...dat is vrij omslachtig elke keer. Maar misschien kan je dat helemaal niet veranderen en ligt het aan je webhost ofzo. Mouhiem, leuke blog en ga zo door!!

Landelijke stijl en inrichting zei

Bedankt Soraya. Ik ga dat van die code morgen uitzoeken. Ik heb vandaag geen puf meer. Het is allemaal nieuwvorming mij, het bloggen. Technische dingen, daar heb ik weinig verstand van. Morgen maar hulp vragen aan iemand,

Wat betreft mijn smaak. Het is veel afkijken Het afkijken doe ik in winkels, internet en andermans huisje. En het begint steeds allemaal leuker te worde.

Soraya zei

ja het is gelukt! je hoeft nu geen code meer over te tikken. Ik hoop dat je nu meer reactie gaat krijgen.

Ik vind het ook leuk en probeer overal ideetjes van te halen. Jouw blog helpt daar ook bij :-)