zondag 28 juli 2013

Grote dienblad met decoratie

Een paar weken terug was ik bij de action aan het rond neuzen. Toen zag ik een vrouw met het dienblad en de grote grijze windlicht/kandelaar lopen. Ik zei tegen die mevrouw dat ziet er leuk uit. Ze vond het niet erg als ik haar na zou doen. Dus heb de grote witte dienblad ook gekocht en de grijze windlicht. Thuis aangekomen heb ik er nog een kandelaar opgezet. De volgende dag ben ik weer terug naar de action gegaan en ben op zoek gegaan naar een grote witte roos. Ik had hem eigenlijk groter gewild. Maar helaas niet gevonden.
Tegenwoordig kom ik ook veel bij de prijsmepper (outlet kruidvat en trekpleister)  Ik hou de decoratie accessoires in de gaten. Ze hebben nu 50% korting op de decoratie accessoires en 75% korting op de kaarsen. Ik heb de witte fles daar gekocht en een ambi pure kaarsje. Die ruiken zo lekker. Ik brand ze in de winter en heb een hele voorraad voor de winter.

Geen opmerkingen: