maandag 29 juli 2013

Mijn grote vazen wit geverfd

Sinds dat ik overgegaan ben op landelijke stijl, lees ik geregeld blogs over brocante etc. Waar ik sinds kort ook interesse in heb, is oude meubels in het wit verven. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt, schijnt het simpel te zijn. Dus ik ben me daarin aan het verdiepen. Ik heb nog geen kastje wit geverfd. Zodra ik eeen kastje heb geverfd zal ik het showen. Ik heb dus gelezen dat je ook vazen kunt verven. En nu had ik twee van die grote zilveren vazen voor het raam staan (ooit bij de Intratuin gekocht). Ik heb alle zilveren accessoires weg gedaan, alleen die vazen. Ik dacht ik heb toch niets te verliezen, laat ik ze maar wit verven. En het is gelukt. Ik heb ze met grondverf geverfd. Het is best wel leuk om te doen. Je bent ontspannen aan het werk en het geeft je een goed gevoel. Ik ben op zich wel tevreden, alleen ik moet wat aan de plantjes doen. Wat vinden jullie van mijn vazen? Staan de planten erin? Of moet ik ietsje grotere planten erin zetten?


2 opmerkingen:

marian zei

Leuke vazen en bloemen staan er super op.
Heb je ze met Action grondverf gedaan ?

Leuke site trouwens .

Gr van mij

Landelijke stijl en inrichting zei

Bedankt voor je reactie, Marian. De grondverf is inderdaad van de action.