zondag 28 juli 2013

Vensterbankje boven de bankstel

Ik heb een klein vensterbankje met raam boven de bankstel. Vind het een ramp. Maar moet het er het beste van maken. Ik heb al een begin gemaakt om het vensterbankje in te richten. Twee kleine plantjes. De bloempotten zijn van de Action. Vond de roze roosjes wel mooi. Alleen de plantjes houden het nooit lang vol bij mij. Ze zijn niet echt goedkoop en gaan niet lang mee omdat ze snel dood gaan. Maar ik vind toch dat je plantjes in je woonkamer moet hebben. Het oogt heel mooi. Dus ben overgegaan op nepplantjes. En de nepplantjes die ik heb gekocht (Intratuin) lijken niet echt nep.
De kandelaar, dat is een verhaal apart. Ik was bij de Prijsmepper. Een vrouw had heel haar karretje vol met van alles. Ik zag dat ze net twee windlichten in haar handen. had die ik niet voor veel meer bij de Kruidvat had gekocht. Helaas waren die twee het laatst. Pech voor mij. De verhaal van de windlichten volgen nog. Maar toen zei ze van die kandelaar is ook mooi. Was maar 2 euro. En je kan er kleine hartjes aan hangen. Dus heb hem meegenomen. Moet er nog kaarsen in doen. Ik heb creme kleurige kaarsen meegenomen in plaats van witte. En ik denk dat dat niet staat. Het plekje van de kandelaar is tijdelijk. Of het nog een vast plekje krijgt is de vraag.

Geen opmerkingen: